منتديات بحر النجوم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا بك بمنتدى بحر النجوم ,,~
نفيدك انك غيرمسجل .. تفضل بالتسجيل
ونورت المنتدى ^_^

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات بحر النجوم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا بك بمنتدى بحر النجوم ,,~
نفيدك انك غيرمسجل .. تفضل بالتسجيل
ونورت المنتدى ^_^

منتديات بحر النجوم

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للأبداع نظره واحساس .... ونحن نظرة عيونك !!

الزوجه الحائره

الحزن
    الحزن

الزوجه الحائره    Empty الزوجه الحائره

مُساهمة  الحزن الأحد أكتوبر 17, 2010 9:44 pm

البدايه هيه امرا كانت بتحب زوجها كتير وكمان بتحبو اكتر من نفسها بس وزوج كمان كان بيحبه جدا بس الزوج من النوع الى كان بيحب يقرا الاشعار وكان ده بيخلى يبعد عن زوجته بعض الاوقت فلزوجه حست ان الزوج حب الاشعار ولقراء اكتر منها فكان فى كاتب اشعار الزوج كان بيحب يقرا ليه كتير يعنى كان متعلق بكلامو وكده الزوجه حست ان الكاتب ده هيبعد زوج عنهاااااا فكرت انها تروح للكتب ده وتلعب عليه وتبعدو عن الكتابه علشان تخلى جوزها ميقراش تانى ويبعد عن الكتابه فراحت للكتب ده وقلت ليه انا عندى مشكله كبيره وعايزك تحلهالى الكاتب رحب بها كتير وقل لها اوكى من اول ما الكاتب قال لها اوكى افتكرت انو انسان عادى ممكن تلعب بى وكده قلت ليه انا مخطوبه وخطبى مش بيحب يقرا وانا عايزه يحب يقرا لنى انا بحب القراء وخصوصن بقرا الكتب بتعتك بس هوه مش مقتع بى شئ متعلق بلقراء وبداء الحوار من اول هنا الكتب كان حابيب انو يسمعلها هوه كان فى الاول مستعد انا يحل لها المشكله الى كانت جيا علشنه بس هيه حورت الموضع خلتو حوار حب مش حوار القراء ولاا ده كانت عايز تخالى الكاتب ده يفشل فى الكتابه علشان هيه تكسب جوزها بس العكس حصل كل شئ هيه عملتو انقلب وحبيت الكاتب ده وهوه كمان حبه وى فى يوم الزوج كان فى زياره ادام الشقه بتاعت الكاتب فقال ادخول اسلم عليه رن الجز فتح ليه الكاتب وتكلمو مع بعض وفى نوص الكلام الزوج اتكلم عن الزوجه للكاتب الكاتب استغرب لما سمع الكلام من الزوج هوه نفسو استغر ليه الزوجه عملت كده بعد ما مشى الزوج وصلت الزوجه عند الكاتب قال ليه انتى متزوجه صح قلت اه انا متزوجه فقال لها ليه عملتى كده قلت انا كونت جيا عشان اخلك تبعد عن الكتابه بس باين الموضوع انقلب لشئ تانى غير الى انا كونت بفكر فى فمش عرفه اعمل ايه =

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد سبتمبر 29, 2024 9:23 am